Четвер
21.09.2017
21:18
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Липоводолинський районний Будинок для дітей та юнацтва
Головна Реєстрація Вхід
Новини округу »
Меню сайту

Корисні сайти

Освітні заклади

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Правова освіти та правове виховання

   З метою удосконалення правоосвітньої та правовиховної роботи в навчальних закладах 6 січня 2016 року на базі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради Липоводолинського освітнього округу "Про стан правової освіти та виховання у школярів відповідальності перед законом".

   Заступником директора з виховної роботи Т.В.Дмитренко було висвітлено питання стосовно системи правоосвітньої та правовиховної роботи у сучасній школі, принципи організації правового виховання школярів, його мету та завдання, форми та методи роботи з учнями. Тетяна Василівна особливу увагу звернула на організацію правовиховної роботи у Липоводолинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів, на основні нормативні документи, накази, за якими реалізується даний напрям виховної роботи, виховні модулі системи правового і превентивного виховання у школі.

  Про аспекти роботи та основні завдання правової освіти учнів на уроках правознавства та в позакласній роботі розповіла вчитель правознавства Н.М.Гриценко.

   Соціальним педагогом школи Кревсун О.В. проведено анкетування з питань правової грамотності серед учнів 7-11-х класів «Діти і протиправна поведінка». Аналіз відповідей було представлено на розсуд педагогічного колективу школи, визначено недоліки та основні завдання на майбутнє щодо роботи класних керівників з правової освіти та правового виховання учнів школи.

  Класний керівник 6-Б класу Вовк Л.С. надала інформацію про асоціальну поведінку молоді як феномен сучасного суспільства та ознайомила з методиками правовиховної роботи з дітьми, що мають прояви девіантної поведінки.

   Педагогічні працівники освітнього округу поділились досвідом роботи з правових питань: «Правове виховання дошкільнят як обов’язкова форма розвитку особистості» – Рисенко Т.М. практичний психолог ДНЗ «Веселка»,

  «Роль батьків та представників громадськості у правовому вихованні школярів» - Педько Н.М. директор Лучанської ЗОШ І-ІІ ступенів, «Діяльність органів учнівського самоврядування у формуванні правосвідомості учнів» – Скляр Л.О. педагог-організатор Русанівського НВК, «Робота бібліотеки з правової освіти вчителів та учнів» – Бадіон О.М. завідуюча шкільною бібліотекою Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, «Розвиток правової культури особистості в сучасному позашкільному навчальному закладі» – Булгакова С.В. директор районного Будинку для дітей та юнацтва.

  Про роботу адміністрації Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів із працівниками із питань правової освіти доповіла директор навчального закладу Вовк І.І..

  Учасники педагогічної ради зробили висновок, що створення умов для формування особистості громадянина України, якому притаманні правова культура, відповідальність, готовність до компетентної участі у громадському житті, забезпечують правова освіта та правове виховання школярів.

 

 

Взаємовідвідування уроків і занять з метою обміну досвідом роботи досвідчених педагогів навчальних закладів з методикою навчання та у розв’язанні послідовності роботи ДНЗ і школи 

    15 квітня 2015 року в старшій групі  «Метелики» Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка» в рамках вивчення рівня готовності дітей до навчання в школі пройшло відкрите інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та навчання елементів грамоти «Зустріч з портфеликом».

Заняття підготувала та провела вихователь Ткаченко Світлана Петрівна. На занятті були присутні вчителі початкової ланки Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гавриленко Валентина Вікторівна і Деуленко Лідія Іванівна та педагоги закладу: завідувач – Пермякова Тетяна Миколаївна, вихователь-методист –Чайковська Раїса Іванівна, практичний психолог – Савченко Ярослава Олексіївна, вихователі – Зубко Катерина Олександрівна, Наумко Ольга Миколаївна та Муравицька Наталія Анатоліївна.

В ході заняття Світлана Петрівна вдало використовувала традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи з дітьми, що сприяло високій ефективності заняття.

Діти виявили зацікавленість, демонстрували високий рівень знань, умінь та навичок під час проведення розумової розминки, кількісної та порядкової лічби, складання речень за малюнками та написання схем до них, вправно ділили слова на склади, розв’язували задачі, знаходили геометричні фігури за описом, складали звукові моделі слова. З великою зацікавленістю грали в дидактичні ігри: «Скажи навпаки», «Знайди пропущену цифру» та показали вміння орієнтуватися на аркуші паперу під час проведення слухового диктанту «Дорога до школи».

Присутні надали високу оцінку роботі вихователя  Ткаченко Світлани Петрівни, відмітили, що вона має високий професійний рівень та педагогічну майстерність. Цікава форма проведення, добір дидактичного та роздаткового матеріалу, невимушена атмосфера заняття спонукала дітей до розумової та рухової активності, сприяла розвитку пам’яті, уваги, логічного мислення; виховувала в дітей старанність, бажання навчатися.

Після проведеного заняття вчителі переглянули робочі зошити для підготовки руки до письма і розвитку мовлення, ігор і занять з математики та відмітили, що вихованці старшої групи мають лише високий та достатній рівень готовності до школи.

 

Майстер-клас «Весняний розмай»

   В рамках роботи  Липоводолинського освітнього округу 2 квітня 2015 року в Липоводолинському районному Будинку для дітей та юнацтва був проведений майстер-клас «Весняний розмай».У ньому  взяли участь  10 учасників-педпрацівників з Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.., Лучанської   ЗОШ І-ІІст., Русанівського  НВК, Лучанського ДНЗ «Берізка»,  Липоводолинських ДНЗ «Берізка» та «Веселка».

    З вітальним словом  і щирими побажаннями звернулася до всіх присутніх директор БДЮ Булгакова С.В. 

   Заступник директора з НВР БДЮ Литвиненко Р.П. запропонувала переглянути роботи  постійно-діючої виставки, а також  познайомила всіх учасників з програмою заходу, відзначила, що проводиться він з метою обміну досвідом в позакласній діяльності   декоративно-вжиткового  напрямку, розвитку креативності. В практичній частині заходу з учасниками працювали  керівники гуртків Вовницька Г.Ф. і  Христенко І.А.  Це  творчі педагоги,  вихованці яких є постійними переможцями обласних і Всеукраїнських фестивалів і конкурсів.

   Протягом 2 годин  усі присутні  мали можливість оволодівати  новими техніками роботи  з лозою, фетром, кольоровими стрічками, удосконалювати навички декорування, навчитися виготовляти сувенірні вироби. Кожен вкладав у свою роботу щось суто індивідуальне – це і весняний настрій, і буйство фарб, і творчий політ фантазій.  І на фінальному етапі була   створена  оригінальна виставка сувенірних весняних  віночків.

     Учасники  заходу були вдячні організаторам за змістовно проведений майстер-клас і висловили побажання зустрічатися й надалі.

Спільне засідання методичного об’єднання  вчителів природничо-математичного циклу Русанівського НВК та Лучанської ЗОШ I-IIст.  

 13.03.2015р на базі Русанівського НВК відбулося спільне засідання методичного об’єднання  вчителів природничо-математичного циклу Русанівського НВК та Лучанської ЗОШ I-IIст. на тему: "Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ"

Засідання  методичного об’єднання суспільно - гуманітарних дисциплін на тему: «Формування успішного освітнього середовища шляхом впровадження інтерактивних технологій»

Семінар за участю педагогів Липоводолинських ДНЗ 

   10 грудня 2014 року на базі Липоводолинським ДНЗ (ясла-садок) «Берізка» проведено семінар за участю педагогів Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Веселка» за темою «Вплив сучасних технічних засобів на формування особистості дошкільника»

На семінарі були присутні:

Пермякова Т.М., завідувачка Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок)  «Берізка»

  1. Чайковська Р.І., вихователь-методист Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  2. Савченко Я.О., практичний психолог Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  3. Кукавська Г.І.,  вихователь Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  4. Сорока О.О. вихователь Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  5. Ткаченко С.П., вихователь Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  6. Муравицька Н.А., вихователь Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Берізка»
  7. Шматко Т.В., завідувачка Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок)  «Веселка»
  8. Воловик К.В., вихователь Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Веселка»
  9.  Рисенко Т.М., практичний психолог Липоводолинського ДНЗ (ясла-садок) «Веселка».

Увазі присутніх було запропоновано виступи за темами:

  1. Використання технічних засобів у дитячому садку

                                         виступила вихователь Муравицька Н.А.

                                         доповнила вихователь Воловик К.В.

  1. Вплив телебачення на світогляд дошкільника

                                      виступила вихователь Ткаченко С.П.

                                      доповнила вихователь Воловик К.В.

  1. Роль домашнього комп’ютера у вихованні дошкільника

                                      виступила практичний психолог  Рисенко Т.М. 

                                      доповнила вихователь Кукавська Г.І.

  1. Вправа на особистісний розвиток та прагнення самовдосконалення   

                                    провела практичний психолог Савченко Я.О.

Учасники відзначили актуальність і  значущість семінару.

Педагогічна рада Липоводолинського освітнього округу

19 листопада 2014 року відбулося спільне засідання навчальних закладів Липоводолинського освітнього округу за темою «Про формування позитивного іміджу навчально-виховних закладів Липоводолинського округу, як сучасних навчальних закладів». Метою педагогічної ради було розроблення алгоритму позитивного іміджу навчальних закладів округу.

Згідно плану з вступним словом виступила Вовк.І.І. – директор Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. «Створення позитивного іміджу навчального закладу -необхідна умова функціонування сучасної школи».

Кожен навчальний заклад округу здійснив презентацію свого закладу.

Слідуючим пунктом педагогічної ради був виступ Запорожець В.В. – практичного психолога опорної школи «Узагальнення результатів анкетування учнів та їх батьків «Навчальний заклад очима учнів та їх батьків». Мумряк Л.С. -  практичний психолог Луганської ЗОШ І-ІІ ст. також підвела підсумки анкетування учнів та їх батьків.

З доповіддю «Психологічні особливості формування позитивного іміджу школи» виступила Запорожець В.В.

Учасники педагогічної ради працюючи у групах розробили алгоритм роботи навчального закладу з різними групами людей щодо створення позитивного іміджу установи.

На завершення було проведено тестування педагогів на тему «Оцініть власний імідж».

Педагогічна рада прийняла рішення :

- Щоб той або інший навчальний заклад був привабливий, мав свій неповторний сформований образ, перш за все він повинен мати:

•        чіткі пріоритети, власну філософію, своє бачення майбутнього, сформульоване в місії закладу;

•        унікальну, неповторну, особливу систему цінностей, звичаїв, традицій, стилів поведінки, іменовану культурою закладу;

•        різноманітні та якісні послуги;

•        оригінальну систему виховної роботи, включаючи наявність і функціонування дитячих і юнацьких організацій, розвиток творчих здібностей, удосконалення психічних функцій і рівня вихованості дітей, формування здорового способу життя;

•        зв'язок з установами додаткової освіти, вищими навчальними закладами, різними соціальними інститутами й т. ін.;

•        яскраві, пізнавальні, вчасно оновлювані інформаційні матеріали, призначені для зовнішнього подання;

•        систему цільової подачі інформації споживачам про свій потенціал, успіхи й пропоновані освітні послуги.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів